Życzenia...

Witajcie:)
Dziś taki post na szybciutko, ponieważ jak i każdy przed świętami tak i ja mam wiele rzeczy do zrobienia: wypieki, dania, przygotowania i sprzątanie zajmują ostatnio cały mój czas. Również szkoła i zbliżający się koniec semestru wpłynął na to, że przez tak długi czas nie pisałam nic. Z góry za to chciałbym Was przeprosić i już dziś mogę obiecać, że w styczniu wiele się na blogu zmieni, przede wszystkim postaram się o niespodziankę (więcej dowiecie się na dniach), posty bedą dodawane cześciej, przewiduje dużo, dużo, dużo wiecej outfitów i czasu dla Was - najwspanialszych czytelników:)
Z okazji zbiżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałabym wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia:)  Przede wszystkim życzę zdrowych i radosnych świąt, aby ten czas był dla Was najwspanialszym czasem, spędzonym w gronie rodzinnym, miłej atmosferze, przy pachnącej choince i śpiewaniu kolęd, spełnienia marzeń, góry prezentów, udanego Sylwestra i
szczęśliwego Nowego Roku- 2013:)
 
Ps. Chciałabym Wam polecić sklep Rings & Tings:)
W swojej ofercie posiada wiele pięknych ubrań, cudownych butów, wspaniałych torebek i dodatków: pierścionków, zegarków, naszyjników i bransoletek, które skradły moje serce:)
Poza tym używając poniższego kodu możecie otrzymać 10% rabatu :)
Buziaki:*** 

CONVERSATION

18 KOMENTARZY:

  1. Dzięki i nawzajem.
    Uwielbiam tą firmę :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sklep ;p

    Wesołych Świąt :)
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie moge doczekać tej niespodzianki,hihi ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Kochana ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też najlepsiejszych świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo za życzenia! ja ze swojej strony również chciałabym życzyć Ci spokojnych, wesołych świąt oraz baaardzo udanego sylwestra! :)

    Z okazji świąt na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę Ci Wesołych oraz Spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ta torebeczka i supkienka.. Az sie chyba skusze ;p Btw. Fajny blog

    POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego i świątecznego obżarstwa w granicach normy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i wzajemnie ;3
    Świetny sklep, mam kilka przedmiotów zakupionych w nim :)
    zapraszam do mnie [kliknij tutaj] ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz, ale ja już dawno Cię obserwuję, więc nie musisz liczyć na rewanż:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, sklep ma naprawdę fajny asortyment!
    Życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne dodatki :)


    www.imcarlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Współpracujesz z R&T? Jeśli tak, to licz się z tym, że możesz nic od nich nie otrzymać.. Niestety, już 3 miesiące czekam na rzekomą przesyłkę. Dużo innych blogerek ma ten sam problem. Cóż, firma robi w balona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*