Spring or winter time?

Witajcie kochani:) Jeszcze pare dni temu wydawało się, że zima już odeszła na dobre. Wskazywała na to pogodna, która nas rozpieszczała, było ponad 10 stopni na plusie i wreście wyszło słońce, po tylu ciemnych zimowych dniach. Czuć już było zbliżającą się wiosnę, po mału przyroda budziła się do życia. Sytuacja uległa niestety ogromnej zmianie w piątek, kiedy to zaczął padać śnieg. Prezenterom pogody chyba nikt nie wierzył w opady śniegu i temepratury minusowe, a jednak sprawdziło się to.Taki powrót zimy chyba zaskoczył każdego. W galeriach już jest mnóstwo nowych kolekcji, ludzie robią porządki w szafach, wymieniają ubrania na wiosenne. Cienkie, zwiewne bluzki, sukienki (idealne na ciepłe dni) czy też botki, baleriny zajmują miejsce grubych swetrów, butów zimowych, czapek i szalików. Ja również już zaczęłam rozglądać się za ubraniami wiosennymi, chciałam się przygotowywać po mału do wiosny, a raczej przygotowywać moją szafę:) Niestety nie zapowiada się narazie na wiosnę, za oknem jest aura typowo zimowa, śnieg, mróz i to właśnie niestety:( pokrzyżowało mi również plany, co do zdjęć stylizacji, jaką miałam pokazać na blogu.
Dziś zostawiam Was z nowościami, jakich w ostatnim czasie nazbierało się dosyć sporo, głównie są to kosmetyki i długo wyczekiwany naszyjnik:)
Kochani przypominam o moim konkursie tutaj :) Do wygrania są bony na zakupy w sklepie merg.pl Wszystko zależy od Was, im więcej osób weźmie udział w konkursie tym cenniejsza będzie nagroda:) Konkurs trwa do 14 marca 2013r.
 Kosmetyki:
Antyperspirant w aerozolu Silk Dry Dove
Odżywiający balsam do ciała Silky Nourishment Dove
Odżywczy żel pod prysznic Silk Glow Dove
Glam Shine Fresh L`Oreal kolor 183 Aqua Pomegranate
Invisible for BLACK&WHITE clear NIVEA
Tusz do rzęs superSHOCK AVON kolor black
Żel rozświetlający Very Me Peach Me Perfect ORIFLAME kolor light
Żel głęboko oczyszczający Care & Control SORAYA
Odżywka do włosów bardzo zniszczonych Gliss Kur Ultimate Repair  Schwarzkopf

Torebka - TUTAJ
Biżuteria -TUTAJ
Buziaki:***

CONVERSATION

26 KOMENTARZY:

  1. Mam taki sam dezodorant z Nivea tylko że w spray'u :)
    A co do tej pogody to masakra ! Chcę wiosnę, a nie śnieg !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chce już wiosnę, bardzo liczyłam po tym jak już były dodatnie temepratury, że wiosna przyszła, ale rozczarowanie przyszło wraz ze śniegiem i teraz jest tak zimno masakra:/:( Kaśś

      Usuń
  2. Torebka boska! Kupowałam już w tym sklepie, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowości faktycznie sporo:) Miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę odzywkę z gliss kur ale zapach ma średni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny ma zapach, może nie zbyt długo się utrzymuje on na włosach, fakt, że są również inne kosmetyki do włosów ładniej pachnące, ale ta odżywka jak dla mnie jest idealna, używam jej od dłuższego czasu, zawsze czarnej:)

      Usuń
  5. trafiłam przypadkiem, super blog i torebka:D
    może obserwujemy? poinformuj mnie u mnie - będę zaglądać częściej
    zapraszam do siebie :)
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear! Thanks for ur comment!!
    love ur blog! i now follow u on GFC and ur facebook page!
    wait for u to follow me back on gfc n facebook!
    thnks
    priyanka
    www.fshn4us.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  7. thank you :)

    like the jewellery <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wonderful bag, amazing products :p
      Cheers, Joa

      Usuń
  8. Świetny blog:) Masz piękną torebkę, właśnie takiej szukałam, wszyscy mają matowe torebki a'la zara, czarne bądź karmelowe a twoja jest wyjątkowa, prześliczna:)Świetny blog, ładne zdjęcia tak pozatym, chyba odwiedzam cie od samych początków i brakuje mi stylizacji, postów modowych, fajny by był jakiś makijażowy post:) Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna wyraźnie napisala wyżej, że niedługo będzie stylizacja i,że bedzie coś czego jeszcze nie było, widać, że ma w planach takie posty. Wypada przeczytać, to co ktoś pisze, a nie tylko przejrzeć obrazki:, załosne:/Julka

      Usuń
    2. Mam w planach kilka sesji m.in: będzie napewno mała zmiana włosów, pojawi się również post makijażowy i jeśli pogoda dopisze to na blogu pojawi się kilka stylizacji, ale wszystko w swoim czasie, nie chcę zdradzać narazie szczegółów:)

      Usuń
  9. Summer please!! great products!!:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będą wyniki konkursu z merg.pl?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą odżywkę z Gliss Kur i jest fajna.
    Bardzo ładna torebka.
    P:ozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka super ;)

    zapraszzam so mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*