GREEN PARKA & MAROON SWEATER

Witajcie kochani:) Zima w tym roku chyba wszystkich zaskoczyła. Nie wiem jak u Was, ale w Płocku przez ostatnie dni świeci słońce, jest bardzo ciepło i nikt już nie narzeka na mrozy czy nadmiar śniegu. Aż trudno powiedzieć czy to jeszcze zima czy już wiosna? Z racji tego, że dawno nie było tu stylizacji, przygotowałam dla Was zestaw. Postawiłam na połączenie parki i jeansów z moherowym swetrem, który jest hitem tego sezonu. Do zestawu dobrałam czarną torebkę od MISSWISH i krótkie śniegowce. Myślę, że jest to ostatnia stylizacja z tak ciepłą kurtką. Patrząc na prognozy pogody i to, co dzieje się za oknem, niewątpliwie nadchodzi do nas wiosna. Ja już zaczęłam uzupełniać swoją szafę koszulami i T-shirtami, a Wy? Jak Wam się podoba zestaw?



Parka – Tally Weijl | Sweter –Takko Fashion | Spodnie – Sinsay | Zegarek – Rosewholesale |
Torebka – MISSWISH | Buty – Cropp
Buziaki

CONVERSATION

20 KOMENTARZY:

  1. Ale ślicznie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw! Torebka jest genialna:)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ostatnio słońce :) Piękne !

    Buziaki :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ile dalas za parke?dawno ja kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kieszonek ma torebka? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka ma jedna kieszeń z zamkiem błyskawicznym i dwie kieszonki otwarte, w tym jedna na telefon ;)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, na dodatek jesteś bardzo ładna ; ) Zapraszam do mnie www.tooyouungtolie.blogspot.com , mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej ; ) obserwuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nowa i bardzo mi się podoba twoj blogg
    swietne butki :D
    zapraszam do obserwacji ja juz :*
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Skromny, ale bardzo ładny i udany zestaw, jak najbardziej na tak ! Torebka po prostu cudo <3

    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bambosz rządzi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja, a zdjęcia jeszcze lepsze. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana kto ci robil ta fotke na naglowku?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie polecam torebek Misswish. Po zaledwie półtorej tygodnia zaczął pękać mi
    materiał na zszyciach rączek, zarówno od wewnętrznej i zewnętrznej strony.
    Początkowo odpisali mi, że nic nie widać, a za drugim razem, że to normalne.
    Słaba jakość i zupełny brak profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, że po półtorej tygodnia zaczął ci pękać materiał, opis twój wskazuje na to, że za ciężkie przedmioty nosiłaś, a to nie jest torebka do dźwigania książek czy innych rzeczy. Z resztą myślę, że żadna torebka by czegoś takiego nie wytrzymała, choćby była od sławnego projektanta i bardzo droga. Z brakiem profesjonalizmem i słabą jakością nigdy się nie zgodzę. Sklep jest bardzo rzetelny, paczka przychodzi po 2-3 dniach i jakość nie jest słaba. Gdyby faktycznie torebki były takie jak twierdzisz to większość blogerek by z nich nie korzystała. Blogerki mimo współpracy nie reklamują produktów słabej jakości, wadliwych albo takich, które nie spełniły ich oczekiwań w 100%. Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Torebka śliczniutka! Poklikałam w twoje banery ;]

    http://sszuminska.blogspot.com/2014/02/pamietnik mogę prosić o klik w baner po lewej stronie? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*