WHITE SHIRT & BOYFRIEND JEANS

Witajcie kochani :) Po krótkiej przerwie wróciłam - miałam trochę czasu na odpoczynek i rozmyślanie. Kilka dni relaksu dobrze mi zrobiło, wrócił mi zapał i chęci do pracy, choć jeszcze kilka dni temu miałam pewne wątpliwości w związku z prowadzeniem bloga. Te na szczęście odeszły i już nie wrócą. Dziś mam dla Was stylizację, połączenie T-shirtu i spodni typu boyfriend plus czarne dodatki. Prosty i wygodny zestaw, idealny na co dzień. Jak Wam się podoba? Lubicie takie zestawy?






Bluzka, okulary - Sinsay / Spodnie - DIY / Torebka - MISSWISH / Buty - priv sklep 
Buziaki

CONVERSATION

9 KOMENTARZY:

  1. Nie przepadam za tego typu spodniami.;) Ale ładny look.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny zestaw;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię boyfriend'y, ale jasne, chciałabym mieć jakieś w swojej szafie :)
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie slusznie o tym pomyslalas, nie proponujesz zadnych innych zestawow niz te na codzien, do szkoly, moze czas na jakas zmiane? Nigdy takze nie umiesciles stylizacji w sukience, czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje na blogu różne stylizacje i eleganckie, i na co dzień, a co do sukienek, po prostu nie lubię ich, może kiedyś zmieni się moje zdanie;)

      Usuń
  5. kolejny raz z kolei to samo, biała koszulka + jeansowe spodnie, proste dodatki. To nie jest stylizacja dla blogerki z takim stażem. Trochę więcej zróżnicowania w tych zestawach, sam casual...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zależało mi na prostej stylizacji, w której każda z nas będzie czuła się dobrze. Chciałam pokazać, że na co dzień też można wyglądać modnie. Co do kwestii stażu to nie mam aż tak dużego doświadczenia, stylizacje staram się tworzyć w oparciu o trendy, ale przede wszystkim kieruję się wygodą ;)

      Usuń
  6. Misswish mają świetne torebki ;) Wyglądasz słodko.
    Zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*