HELLO FRIDAY!

Witajcie Kochani! Zgodnie z zapowiedzią, która pojawiła się na Facebooku, mam dzisiaj dla Was zestaw. Główną rolę grają buty - Adidas Originals ZX Flux w odcieniu pięknego fioletu - moja miłość od pierwszego wejrzenia! Jeszcze do niedawna nie byłam miłośniczką sportowego obuwia, ale od jakiegoś czasu je uwielbiam i w mojej kolekcji znajduje się już kilka modeli, z którymi nie potrafię się rozstać. Fioletowe ZX Flux są jednym z nich! Ten kolor ożywi wiele jesiennych stylizacji i na pewno jeszcze nie raz go u mnie zobaczycie. Jestem zachwycona wygodą i komfortem, jaki zapewniają buty. Wiem, że jest to model pożądany przez wiele z Was – swoją parę kupiłam w sklepie internetowym Zalando. Tym razem dobrałam do nich jeansowe spodnie z przetarciami i czarny, luźny T-shirt z nadrukiem. Świetną alternatywą dla kurtki w cieplejsze jesienne dni będzie biała, wiązana w talii bluza, którą zamówiłam ze względu na ciekawy i oryginalny krój TUTAJCały look nie jest niczym odkrywczym - jednak obserwując modę uliczną można śmiało stwierdzić, że większość z nas preferuje wygodę w sportowym wydaniu. Jestem ciekawa, co sądzicie o takim połączeniu? Mam nadzieję, że się Wam spodoba! Miłego dnia Kochani :) 
Bluza - TUTAJ / T-shirt - House / Spodnie - ZARA / Zegarek - Edibazzar / 
Buty - Adidas Originals ZX Flux - Zalando

Na koniec chciałabym pozdrowić autora zdjęć - Dawida, który wykazał się niezwykłą cierpliwością i dołożył wszelkich starań, aby zdjęcia były jak najlepszej jakości, to dzięki niemu pojawił się tutaj nowy wpis, dziękuję za wszystko 
Buziaki 

CONVERSATION

8 KOMENTARZY:

  1. Super stylizacja!
    Pozdrawiam!
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne butki! Mam takie tylko inny kolor ;) Nareszcie weekend!


    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zegarek :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ten zegarek :) Ogólnie uważam, że duże zegarki w połączeniu z uśmiechniętymi dziewczynami są czymś fajnym :)

      Usuń
  4. Świetne buty, podoba mi się ich model i kolor :)
    Cała stylizacja jest bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :) Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,
    długo do Ciebie nie zaglądałem. Napisałem do Ciebie w Hangouts. Utworzyłem nowego, dość kontrowersyjnego bloga o zdrowiu i zbieram czytelników, którzy będą mieli do niego dostęp :D To blog prywatny tylko dla wybrańców. Jeśli Ci się nie spodoba to zawsze możesz się wypisać z interesu :D

    Pozdrawiam

    P.s. super zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*