WHITE OUTFIT

Witajcie kochani:) Dzisiejsza stylizacja jest bardzo prostym, a zarazem eleganckim połączeniem. Białą koszulkę z nadrukiem zestawiłam z gładkimi rurkami w tym samym kolorze. Dodatki utrzymałam w kolorystyce biało-czarnej. Bardzo dobrze się czułam w tym zestawie, mimo, że po raz pierwszy ubrałam się cała na biało. Myślę, że na blogu zacznie pojawiać się więcej podobnych,  jasnych stylizacji. Jak wam się podoba ?




Bluzka, spodnie – Sinsay | Torebka – MOHITO | Zegarek – Tally Weijl | Buty – Allegro

CONVERSATION

26 KOMENTARZY:

  1. Super bluzka *-*
    Ogólnie ładnie wyglądasz ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz w bieli !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, zmieniłas miejsce i od razu lepiej, powinnas wiecej takich zmian wprowadzac na blogu, zmiana miejsca na wielki plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna torebka. A zdjecia są na dachu Mostow?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. (:

    Obserwujemy? Zapraszam.
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna biel, ja się jakoś nie mogę przekonać do białych spodni ;(

    oczywiście że obserwujemy ! :) ja już ;D
    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie! :)
    no jasne, dodałam do obserwatorów :)
    bardzo podoba mi się torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes cudowna! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja w bieli ;)

    Już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wszystko dobrałaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, lubię takie połączenia :)
    Ja także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zestawienie . bardzo podoba mi sie torebka i koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. będę odwiedzać tego bloga bardzo tu ciekawie.

    ps. jasne obserwuję zapraszam do mnie:D
    http://vaaleriab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bluzka, a w torebce to się zakochałam *o*
    Cudowny blog, obserwuję:)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny outfit :*
    Obserwuje ^^
    www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygladasz, schudłas? jak to zrobiłas? pięknie ci w białym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ślicznoka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny biało-czarny outfit! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aw czym zrobilas te pierwsze zdjecie chodzi o to ze takie odbicie xd jaka opcja. I w jakim programie.... Odpowiedz prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam kopie zdjęcia, obróciłam je w PhotoScape i połączyłam z oryginałem, tutaj: http://www.picmonkey.com/ (w zakładce Create a collage:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*