PIERWSZE URODZINY BLOGA :)

Witajcie kochani:) Wczoraj mój blog obchodził 1 URODZINY Niesamowite jak ten czas szybko leci, dokładnie rok temu - 30 września 2012 stworzyłam tę strone, napisałam swój pierwszy post i z niecierpliwością czekałam na pierwsze opinie. Z początku nie myślałam, że uda mi się tak długo wytrwać i osiagnąć tak wiele. Z czasem blogowanie stało się w pewnym sensie moim hobby, pasją i częścią mnie.Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez Justyna's Style. Przez ten rok blogosfera nauczyła mnie wiele. Przede wszystkim nabrałam dystansu do wielu spraw i umiem teraz spojrzeć na różne sytuacje w zupełnie innym świetle. Pisanie dla was postów sprawia mi ogromna radość i jest mi niezmiernie miło, że odwiedzacie mnie, prosicie o rady i wyrażacie swoje opinie na temat moich postów. Chcę podziekować wam wszystkim i każdemu z osobnaDziękuje za każdą obserwacje, za każdy komentarz zarówno pozytywny jak i negatywny, za maile i spotkania. To dzięki wam nie poddałam się i jestem tu teraz, bez was prowadzenie bloga nie miało by sensu. Jestem wdzięczna wam również za to, że nadal jesteście ze mną  i wspieracie mnie♥  Mam nadzieję, że ten rok to dopiero początek:)


Dziekuje:*

CONVERSATION

5 KOMENTARZY:

  1. O to gratulację i obyś jak najdłużej z nami została :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny torcik, kupilas go czy zrobilas? gratuluje wytrwałosci i zycze dalszych sukcesow:*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:)
    Kochana, co powiesz na wspólną obserwację? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy birthday to you !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*