CHRISTMAS GIFT IDEAS

Witajcie kochani:) Grudzień jest miesiącem, który chyba najbardziej kojarzy mi się z sezonem wybierania świątecznych prezentów. Przyznam, że nie jest to łatwe zadanie i z roku na rok wymyślanie upominków stanowi coraz większy problem, ale i tak uwielbiam to robić.
Zawsze staram się trafić w gust osoby, którą obdarowuję. Uważam, że trafiony prezent spełnia potrzeby drugiej osoby i z uwagi na to zawsze wcześniej staram się podpytać lub zaobserwować, co się jej podoba i czego potrzebuje. Później pozostaje mi już tylko szukanie w ofertach sklepowych, porównywanie i wybieranie moim zdaniem najlepszego produktu. I etap końcowy, czyli pakowanie prezentów sprawia mi najbardziej frajdy w tym wszystkim:) Ja kupowanie prezentów mam już za sobą i chciałabym podzielić się z Wami moimi propozycjami na świąteczne prezenty dla bliskich.

  1. Książka  2. Zegarek  3. Biżuteria  4. Perfumy  5. Ciepłe kapcie  6. DVD  7. Lustrzanka 
8. Czekoladowe fondue  9. Kubek termiczny
   1. 2w1, czyli prostownica i lokówka do włosów  2. Portfel  3. Szkatułka na biżuterię lub drobiazgi  
4. Kosmetyki  5. Sukienka  6. Ciepłe nauszniki  7. Urządzenie do masażu 
8. Zestaw pędzli do makijażu
  1. Oryginalny kubek (do kupienia tutaj2. Designerski zegarek  3. Portfel  4. Rękawiczki  
5. Aparat kompaktowy  6. Skórzany pasek  7. Krawat  8. Kosmetyki  9. Słuchawki  10. Szlafrok
  1. Ciepłe kapcie  2. Notes  3. Długopis (Parker)  4. Czapka  5. Maszynka do golenia 
6. Gra na konsolę  7. Elektroniczna ramka na zdjęcia
 
A wy macie już prezenty dla swoich bliskich?

CONVERSATION

7 KOMENTARZY:

  1. Świetne propozycje prezentów. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki to świetny pomysł ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły :)
    Choć ja już swoje prezenty mam kupione ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeden prezent już mam :)) A sama dla siebie szukam złotego zegarka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! ja już swoje prezenty wręczyłam przynajmniej swojej połówce:) U mnie w poście możesz zobaczyć co wymyśliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam robić prezenty, to chyba jeden z najlepszych aspektów Świąt. I ta radość drugiej osoby, gdy jej go dajesz i jest trafiony! :) Wesołych Świąt. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*