CHRISTMAS TIME

Witajcie kochani:) Święta, święta i po świętach... Długie wyczekiwanie, mnóstwo przygotowań, a te 3 dni zleciały bardzo szybko. Szczerze mówiąc objadałam się i już nie mogę patrzeć na jedzenie, dlatego dziś przez cały dzień mam zamiar leniuchować. Chyba już taki urok świąt :) Nieodłącznym elementem świąt są prezenty i w tej kwestii chyba każdy się ze mną zgodzi. I choć nie o nie najbardziej chodzi, to i tak każdemu sprawiają ogromną radość. W tym roku św. Mikołaj był dla mnie hojny. Pod choinką, wśród wielu miłych prezentów i niezliczonej ilości słodyczy znalazłam dwie, cudowne paletki do makijażu oraz piękne, różowe kapcie, które od razu skradły moje serce:) Nie spodziewałam się takich prezentów właśnie teraz, bo od dłuższego czasu upatrzyłam sobie kilka palet do makijażu i miałam sama sobie jedną kupić w nowym roku. Mikołaj sprawił mi tym ogromną niespodziankę:)


A wy co znaleźliście pod choinką? Pochwalcie się ;):*

CONVERSATION

14 KOMENTARZY:

  1. Ale piękna paleta ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pod choinką dla mnie było mnóstwo ubrań!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znalazłam kilka ubrań, w poście pokazałam tylko część prezentów;)

      Usuń
  3. Oj tak. Święta minęły strasznie szybko..
    Fajne prezenty, naprawdę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne prezenty!
    ja tez dostalam paletkę cieni, ale nie taaaaką wielką i nie z aonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne palety ! :)
    Zapraszam do siebie na konkurs!
    Do wygrania ubrania z Rosegal :)
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/12/giveaway-z-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale cudne paletki, mega ;) i milusie kapcie :) ja też dostałam kapcie, trochę ulubionych kosmetyków i herbaty ze świetnym kubkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te paletki :)) Jestem konsultantką Avon i już nie raz miałam z nimi do czynienia, świetne są :))

    I jakie kapciochu :)

    Ja dostałam piekną rame na zdjęcia :))

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty, a co jeszcze dostalas? bo napisalas ze to nie wszystkie prezenty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę, spodnie, dużo słodyczy i jeszcze przed świętami od koleżanek kosmetyki i portfel;)

      Usuń
  9. pytałaś czy obserwujemy :)
    ja już, teraz Twoja kolej :)
    stylofthemostimportant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znalazłam laptopa ;) obserwuje i licze na rewanż ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*