BOYFRIEND JEANS & BLACK HEELS

Witajcie kochani:) Moja dzisiejsza stylizacja to odrobina elegancji. Główną rolę gra czarna bluza z nadrukiem, którą zestawiłam z dżinsami typu boyfriend. Całość uzupełniałam klasycznymi szpilkami i kopertówką, dzięki czemu zamiast sportowej stylizacji, uzyskałam eleganckie połączenie. Dodatki nadały stylizacji zupełnie innego charakteru, przez co zestaw stał się uniwersalny, idealny zarówno na wyjście ze znajomymi, jak i na kolację ;) Jak oceniacie to połączenie?




Bluza - Sinsay / Spodnie - DIY / Torebka - Mohito / Buty - Deichmann
Buziaki

CONVERSATION

3 KOMENTARZY:

  1. Ładnieeee :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się takie eleganckie wydanie z boyfriendami, które dodają luzu tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiechaj się cześciej do zdjęc, masz ładny uśmiech, dużo milej wyglądasz z uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Thanks for every comment:*